..... jAAAAAAA!!

Hej alla mina fina!
jag sitter nu på skolan och har svenska.. vad betyder svenskan? JO!! vi har snyggmicke!! snyggelisnyggsnyggsnygg. Vi har en ganska kort svenska sedan bär det av tillbaka till draggen där det väntas gympa.. sedan SLUT!! var och käkade på subway med jonas och paula och sedan kom anton och patrik. Mysigtmysigt. Ikväll blir det halv åtta hos mig (IGEN) älskar det programet. Ikväll är det den unga killen 22 bast.. ganska snygg är han.. eller ja charmig. blir kul att se. :) 

är fortfarande ledsen över att modo förlorade igår, och jag känner att våran förlust var domarens fel. Det va verkligen det. satt och vrålade och ville typ gråta, vi behöver verkligen alla poäng till slutspelet. aja får tagga upp till nästa match. Paula berättade igår att det ska komma en avatar 2 , hoppas att hon inte ljuger för jag verkligen ÄLSKADE filmen. hihi.. Ska btw lägga upp bilder ikväll när jag hälsade på idas nya bebis Maya . Ska dreggla till micke nu. Hare!





Kommentarer
Postat av: älzkar din bloggiz

micke= världenz znyggazte

maya= världenz zötazte

alex= världenz coolazte



hihihi älzkar din blogg, puzz

2010-03-02 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0