Kvällen..

Gud vad härlig dag jag haft idag.. Började med skolan, på idrotten, jag och paula fick Vg på våran uppgift, jätteroligt. :) sedan hade vi ju micke.. blir aldrig fel då.. snyggelisnyggsnygg..sedan var det vattenkrig. Fast när man blir jagad utomhus i snön och får massor av vatten på sig så är det inte så kul längre. Men .. eftersom att man började får man ju ta smällen.. men det är inte över än (patrik) inte över än ;) Ialafall när jag och paula skulle gå och käka så var mattanten  hur snäll som helst, och jag känner att jag ska börja vara snäll mot dem, har aldrig varit elak, men typ tacka för mig och kan ge en fin kommentar ibland eller så.. märkes idag att dom blev glad över att vi uppskattade att vi fick fil och flingor, så kul :) vissa klagade säkert över det.. När jag kom hem så sov jag till halv sju, käkade mat, såg halv åtta hos mig (fortfarande ett tört gäng) sedan for jag till kim och marcus, och sedan hem till marina där mamma och cissi var, fick fika och allt. Och nu sitter jag här och suktar på en snygg tatuering som jag hittade på en sida som patrik visade mig enjoy! okej, tatueringen tycker jag inte är så snygg, men en snygg person är ju motivet så.. kan ju inte klaga, och ni alla vet ju vem det är?...........joo...........NIKKI SIXX!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0