MÅNDAG!!!

förlåt för inget skrivande igår.. men det är så här att jag hade skrivit  väldigt långt.. Men min dator "backade"bak så allt försvann... det blev en hel radda med svordomar och förbannelser över datorn plus att jag inte orkade skriva om allt.Det jag gjorde igår var att jag var på jobbet, det gick bara fint.. Åt lite middag sedan for jag till Anton där Björn också var.. Vi chilla och såg wipeout..HAH ÄLSKAR det, VERKLIGEN ÄLSKAR.. Var ju tema XXL också typ.. hehe.. sedan for björn och jag våldgästade hos anton lite till, och så såg vi instängd 2. haha  den var sinnes galet läskig..Men som sagt, får ju en kick av att se skräckfilmer. Just nu sitter jag och väntar på mat och det ska sitta fint som ett slag i nyllet... och imorgon då, ska på polisen typ och se när dom gör övningar och göra övningar själv, det är "vi i ledarskap som har fått den värdefulla chansen" enligt min lärare. amen hon kan ju ta sig.. Har egentligen sovmorgon i morgon.. Neee men nu ska jag åka med bussen kl 7... åååh.. typiskt. !!

Men jag hade ialafall en ritigt trevlig dag idag, lite lektioner, sov på matten och sedan så for jag,jessica,paula och linn och åt på stan, minns inte namnet nu men det var HUUR gott som helst..Älskade tjejer :) nu är maten klar!!:DHörs sen.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0