Onsdag!

haha, vilken dag det varit idag... började kl 12 idag, och var på skolan kl 10..sinnes.. men det var ganska bra, satt och pluggade med krille hela tiden typ. Sedan hade jag svenskaprov. Det gick ganska bra, men när jag har känt att ett prov gått bra så har det slutat att jag har fått IG på det.. så jag kommer vara nervös tills micke rättat det..snyggelisnyggsnygg..heh. Jag ska ha jonna nu resten av veckan eftersom att mamma är i stockholm.. idag åt vi kykling och ris och sås och sallad, var riktigt gött. Hon är på pissigt humör så hon sitter och ser tv, bäst att låta hon vara ifred tills hon ska sova, hennes blickan kan döda idag, och jag känner att det är "dö långsamt" blicken....Annars då gott folk? allt bra  med er?  förstår att du, du,du och DU har haft ett leende på läpparna idag när det varit så fint väder? förstod vell det.:) Nu ska jag hoppa in i duschen. hörs sen.


Kommentarer
Postat av: cissi piss

Hej gummsan!



Du har hon ingen pappa?

Kram

2010-03-25 @ 06:13:15
Postat av: alexandra

haha! jo det har hon, tänka sig.. NÄmen fredrik jobbar ju natt, så när jag har hämtat jonna på skolan så har han redan börjat jobba

2010-03-25 @ 07:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0