SNÖÖÖ!!

Och jag blir så förbannad.. HATAR verkligen den här snön.. känner sån där arghet att jag typ skulle kunna sno en rullator av en tant, av ren ilska..Åh. Hade verkligen sommarkänslan. Iallafall så ångrar jag INTE att jag inte for till skolan.. Var hemma såg avnitten igen av svenska hollywoodfruar..chilla..såg tv, sedan for jag hem till ida där jag myste med mina små älsklingar Maya och olivia. (L) pratade lite skit och så med ida, ni vet..systrar..hehe.. Fredag i morgon och det kan bara inte kännas skönare!! Juste.. ska jobba hela helgen och ärligt så känns det såå skönt.. har festat 3 helger i rad nu så nu behöver jag lite vila. Ikväll blir det avslutning(avsugning) i halv åtta hos mig och sedan bara chilladillen.. vad ska ni göra ikväll? :)  och jag hittade lite skor i garderoben som man kanske kan använda i sommar.. måste ändå köpa nya!! såg på olivias blogg att hon hade fått hem URSNYGGA skor..blev så avis.. Men mamma är ju i stockholm..så jag ska ringa henne  och se vad hon kan hitta till mig.. (du måste mamma) se u laterrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0