Söndag!

Hola hola!
har precis druckit määäängder av te.. ifall ni ville veta..heh. förstod väll det. Ialafall så har jag inte kunnat skriva i helgen ,eller inte hunnit. Har pluggat, sovit, laddat och festat. I fredags tog jag det hur lugnt jag bara kunde,skulle vara med nåra friends men det sket sig, och pappa och sandra for till husum så jag var ensam hemma..jäkligt skönt.!! :) såg lite let's dance och sedan sov jag.. hih.. taggade ju lördagen och då var det FEST. Hur kul som helst att träffa alla och att alla var så på G lixom, dansade som tokar!!!. Tack till emelie och marcus som ordnade det!! riktigt bra.Kom hem halv 3 på lördagnatt, hehe  fick värsta hickan när jag kom hem.. hmm, fyllehicka?  Men trodde att jag skulle ligga hemma idag och inte vilja leva typ, men icket vaknade halv 10 och var HUR pigg som helst.Riktigt skönt. Färgade bort min utväxt idag på håret också. VAR på tiden! vad hände för er i helgen btw? :) nu ska jag prova kläder sedan sova. ! pussgodnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0