tänkte...

bjuda på en awesome låt. snart.. Jonna sover i alla fall nu och det känns skönt..slipper den där "blicken" nu. Mitt te är klart och täcket ligger i soffan, ska bara ligga och glo in i tvn.. ba glo, hänga lite ögonglob typ..he he, kom nyss på mig själv om hur ful man är egentligen, typ när man sitter vid datorn.. man kommer med en HUR rolig komentar som helst.. eller skickar någon ful bild eller så,  och sedan bara sitter man och storgarvar åt det.. helt ensam..mobbad och störd.. man tror att personen man skickar till ska fatta det roliga i det, men man vet ju aldrig säkert.. haha.. satt och garvade nu ikväll faktiskt.. och jonna bara frågade mig : " varför sitter du och skrattar själv alex" kom på mig då och försökte..spela lite cool.. men. gick inte..så bra.. aja.. lyssna på den här låten och N-J-U-T...!

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0