ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! GÖR MIG TILL EN KATT

SNÄLLA!! jag önskar verkligen att någon kunde göra mig till en katt.. har så jävulst mycket i skolan nu så jag vill bara vara en katt.. har omprov i morgon, redovisning och en inlämning.. hinner inte göra allt.. vekligen inte. Ska hinna packa till hajken också... På tal om hajken. Det ska typ regna, vi ska cykla 3 mil dit och 3 mil hem.. vi ska sova i tält och göra egen mat..SOVA i skogen. Som ni kanske vet eller inte så H-A-T-A-R jag skogen. rent ordagrant, jag hatar verkligen allt som har med skogen att göra.. kommer typ ligga i fosterställning inatt och frukta morgondagen. varför är det så vaaaaaaarmt? neeed vatten!

juste! jag köpte en latte på sandy´s.. smaksatt med vit choklad.. OMFG vad god den var!
så far dit och Köp era lattar och kaffe och vad ni nu vill ha... är en order. hujj..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0