äckligt...

Åh typ en sån här skalbagge knullade min axel idag när jag kommit hem från skolan. Var sjukt vidrigt och den hann typ bita mig, det stack till och jag har ett rött märke nu.. Varför dras alla skalbaggar till mig? kan det vara så att dom tror att jag är en katt, eller en ohyra? jag vet inte själv. Men alla dessa kryp som sakta har smygit upp och våldtagit mig, ger mig verkligen ingen längtan efter naturen, och verkligen inte hajken i morgon... aja.. nu ska jag fara och handla och sedan fara ner på salongen och färga håret.. hare gött alla. puss love u !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först gången jag hört någon blivit biten av en skalbagge! Zombiebagge kanske :)

2010-05-19 @ 15:37:11
URL: http://donsueco.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahah! den kanske inte bet mig, men typ stack mig eller nått.. as konstigt... hehe kanske en tiger skalbagge.. who knows lixom ;)

2010-05-19 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0