det vi alla inte längtat efter

är vell den måndag som kommer..
Men med tanke på att sommaren bara kommer närmare och närmare så känns det inte så pjåkigt. Har ju skönt folk att umgås med i skolan.:) just nu ligger jag och svettas i morgonrocken.. även fast jag har mitt fönster helt öppet,även fast min näsa är helt iskall, så ligger jag och fortfarande håller på att smälta totalt bort, kan alkoholen vara på väg ut? jag vet inte men det känns då så. Kan ju medela att valborg var A-W-E-S-O-M-E!! assjukt härligt underbart folk.  sena/tidiga vandringar hem efter efterfest, som i lörgags kom hem 06.30. och började om senare efter några timmar.. tur att kroppen är ung! hur var eran valborg förresten?:)har varit dålig på att uppdatera men.. det ska komma bilder :) en liten remixXx sådär ;) hahah.. nä nu ska jag hoppa in och duscha.. sen sova.. helt sjukt så trött jag är.. och jag har sovit 80% av hela dagen idag ändå.. var på rep inföör modevisingen idag också, kommer bli kanon ju! :D  se yah!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0