GOD MORGON!

God morgon alla fina och glada själar där ute. Jag alexandra Nordlund insåg nyss att jag är på skolan heeelt i onödan. Steg upp  05.30 för att göra mig klar och så, och tog sedan 7 bussen. vad tänkte jag  på? det är 08.15 bussen jag ska ta på måndagar. dummadummadumma mig! jag sitter nu utanför kaffan, eller (café noni) som det står. Ska vänta tills det öppnar, ska hoppa på dörren och han som jobbar, ska bli en tiger och ryta  och stöna efter kaffe. Jag måste vakna till, Känns som att jag fortfarande är bakis och att mackan som jag åt till frulle inte satt så fint i magen.. shit.. Aja, har förövrigt en ganska slapp dag och det skiner solljus och glädje in genom fönstret. Vi hörs senare kompisar!


Kommentarer
Postat av: Linn

tänkte faktiskt på det, varför är inte alex på bussen? ;)

2010-05-03 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0