hejdå

Hej då alla fina.. Om ni inte hör av mig på fredag så är det nog troligast att jag har dött i skogen.. uppeldad,svulten,uppäten av en björn, kanske en kossa..en myra kanske. en läskig snubbe från en skräckfilm kanske kommer... eller har jag  fått syrebrist i tältet eller råkat strypa mig i sovsäcken. Jag har packat klart och det känns då iaf bra.. Det som känns mindre bra är att vi som har omprov efter skolan.. ska få cykla dom där 3 milen själv.. resten av gruppen far innan omproven.. Och ingen av oss som har omprov vet vars vi ska eller om vi ens har en karta.. så.. nu ska jag sussa och hoppas på det bästa.. Det var kul att ni läste min blogg.. adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0