i brist på trötthet..

precis.. i brist på trötthet så lägger jag ut en massa bilder.. vissa är från lovet och några nya osv.. hehe varmt ute btw..lol..

jag och paula tog cyklarna...... vars????


paula dog lite på vägen..var jobbigt att släpa på henne...


Men vi tog ett break här och då vaknade  hon till liv igen.. åh.. fina fina olofsfors!


love u sweetie.. (inte död nu)


var på repet innan modevisningen som skulle äga rum här ( också inne i olofsfors)


Osv......


hahah!!! var på häggan och provade en jätte tjejig klänning! .. haha spydde & svalde


men en massa blommor och tjaffs.. haha lol


Har blivit mycket "äta ute" nu när det har varit fint väder


Träffade på dessa folk lite också.. minns att det var asvarmt den dagen


Ritade en tatuering på anton.. Som alla ser så ser man ju att jag har det som krävs för att börja jobba som en tatuerare?? någon som vill komma och beställa tid?! jag har några få luckor kvar i kalendern ;) lol..igen..


sist men inte minst.. Var ute med båten med dom här pojkarna.. haha!! ska börja med att skriva det att vi hade (dom hade) hållt på att fiska ett tag, klaga på att att dom inte får någon fisk osv.. ni vet ju hur karlar är.. anyhow.. jag frågade anton om jag fick prova.. och vips.. fick jag napp och upp kom en gädda kände mig så jävla glad.. inte över en ful gädda.. utan över att en amatör som jag fick fisk först .. så jag ville bara ställa mig ba:.. Äähh.. peta robin och anton i ögat.. eller nått.. hehe.. efter min fiskelycka så kom killarna ikapp och fick lite fisk dom också.. hihihihii.. nu blev jag glad igen, när jag tänker på detta "moment"..^^



Kommentarer
Postat av: Linn

haha jag vill ju ha den där klänningen! tycker den är hur söt som helst! :)

2010-05-17 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0