körkortsteori

GODMORGON GODMORGON
sitter och matar frågor nu på trafikanten.. Men jag är så sugen på kaffe..ska våldta dörren på kaffan om det inte öppnat än.  Hah, när karin kom in hit på lektionen så sa hon något som var så true!! " varför är det så svårt att ta sig upp på morgonen nu, varför vill man bara ligga kvar?" typ den frågan har jag ställt mig varje morgon nu i några veckor.. går bara inte att "hoppa" upp ur sängen längre.. låg  och snoozade i 1,5 timme igår.. det gör en typ bara tröttare också. aja somnade faramför tvn igår efter att jag hade varit ute och gått/sprungit. fyfan vad less jag var. så jag somnade typ halv 10 och hann inte lägga ut en massa bilder som jag hade tänkt göra..får bli det ikävll istället :) hörs sen lovers! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0