si på fan!

nu har jag "tvingat" kim att bjuda på kaffe när jag kommer.. hehe.. pojken har ju egen lägenhet nu..måste ju våldgästa ibland.. förövrigt så har jag hunnit ljuga för en försäljare nu ikväll.. hatar egentligen att göra det.. men eftersom jag vet att pappa verkligen inte gillar att prata med dom, ( vem gör det ) så.. ljög jag lite.. hehe.. har dåligt samvete nu.. aja.. hade huvudvärk som ett miffo när jag kom hem, men tog en alvedon forte och nu äre ba  fina fisken i huvudet..^^  har typ hunnit smågråta lite också.. eller ja.. ne det gjorde jag inte men jag önskade.. kaffan i skolan har lagt ner?!?!?!? hur urspårat är inte det? vars ska jag nu dricka mitt kaffe? ajaj.. känner mig ändå glad och lite dryg idag. så jag ska sluta skriva nu. ha en skön kväll. ska dunka lite elvis.. lol vad hände!?




Kommentarer
Postat av: Paula

ha en skön kväll. ska dunka lite elvis.. lol vad hände!?



DU ÄR FAN HELT UNDERBAR!!!skrattar lika mycket varje gång jag läser din blogg, den är fan den beste

2010-05-11 @ 18:55:13
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0