solsolsolsol.

bränd är jag, röd som en jävla kräfta. rör jag mitt bhband vid axeln äre typ att någon sakta skär bort min hud med en slö smörkniv . Jag känner mig otroligt glad och utvilad idag, eftersom att jag drog min otroligt vanliga powernap igår.. det var nog den längsta powernapen jag har haft tror jag. Jag tog mig en powernap igår kring 17.00  typ.. och.....sov..sov..sov.. och vaknade idag 10.14.. hahah sov i typ 17 timmar..lol.. var hungrig som ett as eftersom jag somnade igår och sov över middagen.. hehe. så idag när jag vaknade ( aldrig vaknat så tidigt på en helg) typ.. så satt jag mig och solade. asskönt.. När pappa och sandra vaknat käkade vi på la casa mia.. Åt fläskfilé och svampsås.. blev en orgasm i munnen. sedan så chillade jag bara ute, träffade på adam,tobbe och jonte, ida,robin,och olivia ^^ och nu ska jag göra mig i ordning.. ska fara på bio med pappa och sandra och se den nya skräckfilmen.. kommer bli awesome ! :D hihi hörs sen babes!!

man ser nästan att håret håller på att bli lite,en gnutta, långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0