wallander

hoho, kom alla fina barn in till min skåpbil och titta på små söta hundvalpar och ni får lite godis... heheh ..
jaja, ligger i soffan med mina päron och ser på wallander, Ä-L-S-K-A-R dom filmerna.. har sett alla som kommit ut men kan se dom om och om igen.. Vare någon som såg wipeout ikväll? om ni gjorde så förstår jag att ni lade mest märke till nicolas..Han är fan en hjälte.. har läst hans blogg huuur länge som helst, och när han sedan var med i wipeout så blir det som att man "känner" honom. hih.. aja nog som det..^^ Var ute och gick en gång till ikväll med sandra, så idag har jag varit duktiga alexandra... åt nyss en god macka som parade sig med mina smaklökar, gött som faeeen.. haha, när ja tänker på skolan i morgon så ska jag inte göra samma tabbe som förra måndagen... nu ska jag inte ta 7 bussen, utan 8.15 ^^ nu ska jag dra ett skämt för pappa och sandra.. hane hej! 
                                                    
                                                                       GRABBEN KAN..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0