back on.....äsch vafan..

SKA FAN BÖRJA OM PÅ NYTT NU!!! UPPDATERA VARJE DAG OCH LÄGGA UT MASSA BILDER SOM JAG BORDE LAGT UT OCH SOM NI SÅ HEMSKT MYCKET VILL SE..JAG KOMMER LÄGGA UT MASSA LÅTAR OCH NEJ JAG HAR INTE GLÖMT CAPS PÅ.. OCH DU KAN SLUTA LOLA ÅT DET HÄR PAULA...

nåväl! hej igen. var ett tag sedan. Men nu, nu känns det som att jag har kommit i en period då jag vill börja skriva igen.. heheh.. låter fan aslamt men det är sant. Jag ska inte börja skriva vad jag gör just nu i skolan men , har som precis inget annat att skriva om.  Jag sitter iaf på psykosocialt arbete och det är verkligen en rövryttar lektion.. har 2 idioter bredvid mig och deras namn är paulaäckel och oskaridiot. Så himla inte kul att sitta med dem på lektionen :S
hehee. eeeh.. aja, ska iaf lägga in en bild på min finske kompis papa alpha , han är btw och gör en tatuering nu .. men iaf här kommer en bild på när vi hade limmat igen hans öra.. spy och ha en trevlig dag.
Fred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0