Ffffffredag

vad är det för dag idag? Jo fucking fredag! så jävla skönt alltså!! Ikvääll blir det ferra.. känns goett!!  sitter på mediekommunikation med paula nu.. har typ hål i sjuttioelva dagar och arton minuter  typ.. sedan blir det gym.. soch efter det ska jag senare en snabbis på stan med paula och sedan, blir det att börja göra sig i ordning.. Och vad händer med vädret idag?   snöar som bara denn och jag.. verkligen... hatar.. det! huvvaligen. får åter igen tillbaka tanken på pappa och sandra som är i thailand i 4 veckor..vilka rackare! aja, dom kommer hem nästa fredag och det ska bli otroligt skönt att träffa dem igen. (:  nu blir det lite bilder i brist på annat!!

var i stockholm i oktober och det var så jävla awesome!


var på dragqueen show och det var så
jävla roligt, ett minne för livet verkligen!!






haha marina och jag! sjukt taggade på slottet..hoe hoe hoe


äckligt dålig bild på min tatuering, men wtf
den går lite längre ner än vad som syns..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0