perkele

God morgon alla kära!
hoppas ni sovit gott inatt. Kan iaf berätta att jag sov inte en blund inatt,  och att sedan ta bussen 06.55 är inte det  man längtar efter precis. Gårdagen var mysig, var hos syter som sagt, åt, drack kaffe och såg hockey.. Jaja modo förlorade. Just nu sitter  jag på historia lektionen, längtar bara till kl 10 då det ska vara glögg i kaffan!!! så himla mysigt ju, snö och glögg och finaste paula vid min sida(:
Ikväll blir det gymmet med mackan, och jag ser fram emot ännu mer träningsverk.. så fint när man går som en halft förlamad tant som stelopererat både ben och rygg, och en liten bit an skinkan..kul
kan ju lägga upp en goding :

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0