...

looooool, inte börjat plugga än.. vad HÄNDER?!?!?!?
eftersom att man ska skriva som man känner och tankar och så i bloggen, eller det gör man ju hur fan man vill men. Jag bryr mig då inte ia allafall.. Det är så här att, jag känner på mig att jag inte kommer gå ut gymnasiet med fullständiga betyg, den känslan har jag.. varför jag känner så kan bero på att jag har 3moment att ta igen, eller att tanken om att man kan lyckas i livet ändå utan att behöva gå ut med ett fullständigt betyg finns inne i min hjärna. Men vist, jag vill ju mest av allt ha riktiga betyg liksom, då känns det nog som att man tar studenten på "riktigt" Men som sagt..jag har en tvekmacka på betygen det har jag, men det som förvånar mig mest är att jag egentligen är helt obrydd om jag går ut med betyg eller inte..sjukt egentligen..

Nu ska jag iaf äta min apelsin, som hade en stänk av blod i sig, och sedan
börja packa lite till i morgon, tillbringar helgen i stan i think. hane hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0