kvällens sköna böna

Hoehoehoe! nu sitter jag här, och äter en väldförkänd god apelsin med massa c-vitamin (tror jag dem intehåller !?!) aja! vart ett ganska långt pass på gymmet idag med sandra och elina, huuur skönt som helst :) jag ska ta tag i att städa rummet lite nu, sedan skriva lite organisation och ledarskap.. mindre roligt kanske men.. Satt och kikade på Design: Simon och Tomas och det går bara inte att inte älska dem, haha fyfan vilka klockrena människor!!! nu började jag le när jag tänker tillbaka på dem..går deras program att ladda hem? någon? NU ska jag ställa mig i fönstret och kika ut på den fina sikten över kyrkparkeringen.......MEN VAD SER JAG DÄR??? just nu 2 fula epatraktoer.. åh en vanlig kväll i nordmaling..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0