only time

sådärja!
Nu har jag kommit hem och ska snart byta om för att fara på träning. haha egentligen inte så smart att träna när smärtan i halsen våldtar mina halsmandlar men, man är ju inte en viking för inget liksom. var ju hos läkaren idag och tack och lov så var alla värden bra,tacktacktack. Men jag ska fortfarande få piller jag ska käka varje kväll.. och det är en enorm lättnad att jag ÄNTLIGEN fick något.. Pjuh! Ska skriva lite projektarbete och se BB ikväll hade jag också tänkt
Hahaha,alltså, när BB var förut så köpte jag och mamma kanalen så vi kunde se 24/7.. vi låg hela tiden i soffan och kikade på det programmet, det blir som att man blir fast i det..Tex Hade jag inget och göra en dag eller kväll så såg jag på BB, men dem är ju inte roliga hela tiden och gör en massa sjuka saker, så där låg man i soffan och hängde tandkött medans man såg massa personer i ett hus också ligga i soffan och hänga tandkött.. haha sjukt lamt när jag tänker på det.. nä nu har jag inte tid att sitta här! time 4 gym! tjing






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0