rolling in the deep

Hallådär! eftersom jag bara hade en lektion idag så for jag icket till skolan..Fick ta igen lite skolarbete istället hemma och även hunnit fara till banken.. haft en massa problem med bankkortet och har till och med skaffat egen internetbank.. mer vuxenopoäng där än att skaffa abonnemang nästan. haha. Ska ta väl hand om min nya bankdosa(: Nu sitter jag och väntar på att världens bästa sandra ska komma hem så att vi kan fara på gymmet. sedan efter gymmet blir det nog mer plugg och även se BB..Känner just nu efter ett stort sug efter te, och det var längesedan faktisk, kaffe har liksom bara funnits i mitt huve den senaste tiden.Får koka mig en fet kopp när jag kommer hem.
 haha juste, skänker en tanke till alla i nordmaling som blev utan vatten igår, även jag blev det, men tänk dem stackarna som satt på toaletten och sedan insåg att det inte gick att spola.. HE HE HE!!! när jag skulle kolla vattnet i toaletten och i kranarna vara bara brunt slaskvatten som kom, och inget varmvatten heller har vi än tror jag.. hmm, ska kika.. brb.. JOPP, det är tilbaka!!  :D hade inget igårkväll!!! Nu ska jag byta om så hörs vi senare!!
Love

Olivia tar en snabb nash på soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0