skönt med ensamhet

en fredag som denna.. Mina tankar snurrar lika mycket som huvudet kan göra när man ska sova på fyllan. Jag sitter i alla fall och snaskar på en påse tutti frutti och det smakar riktigt gott. Har suttit törstig nu i typ en timma, men är på tok för lat för att hämta något att dricka, hade någon annan varit hemma hade jag bett om det, men nu är jag ensam, helt ensam, så skönt, så tyst så mörkt och så skönt.... så törstig... suck...Ikväll har jag varit förbi robin och druckit kaffe och busat med Olivia, for och handlade lite hudkrämer, ny rakhyvel och lite frukost till i morgon också..sedan ställde jag mig i duschen, var där en evighet..rakade benen, hårinpackning, hade spotify på datorn medans jag målade naglarna och hade gurkor på ögonen, ja.. så skönt!!!  Nu sitter ja och skriver projektarbete och det flyter på bra, men eftersom att jag ska jobba i morgon, plus att jag ska festa i morgon så funderar jag på att joina kudden faktiskt..Tidigaste fredagen jag sover på länge tror jag, om jag nu kan somna förståss. Men ni andra som är ute ikväll eller ni som sitter hemma och petar er i naveln, eller som min vän patrik, snusar lös och spelar dataspel, så önskar jag er en fortsatt god kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0