städning

Nu ska jag stäääääda som en tok fram tills maten är klar. "wohoo" Resterande tid lägger jag ner på att plugga till min prövning som jag har på fredag, dukig tjej..!! Dagen idag har fan vart asslapp.. 2 lektioner, slutade kl 11. satt på skolan och pluggade med paula, ni läser helt rätt.. PLUGGADE fram tills kl halv 4. Helt sinnes, lär nog ardrig hända igen men.. Ser nu utanfär fönstret att det är typ 2 bilar som krockat eller nått, bildelar över vägen och en bil som står intryckt i sidan.. MEN det kan ju vara så att den där bilen krockat med agda 95.. stål agda 95.. går inte att rubba den tanten med sin rullator inte.. bilen som fick ta smällen..hmm..  aja nu ska jag sluta hänga dökött och få nått gjort. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0