TJENARE!

Har härdat mig till skolan, fortfarande massa förkyld men.. är man en viking är man ju.. på tal om när jag säger viking så tänker jag på mina goda vänners band:
Fisherman's Death


anyhow..har en massa skitsnack att berätta egentligen , men det känns ganska jobbigt,
kan ju iaf berätta att det gick bra hos läkaren igår, väntar bara på provsvaren.
Hade världens lamaste läkare som inte såg ut att bry sig spec mycket. tänkte ge han onda getögat, men var ganska snäll.
jag sitter iaf och har den där klumpen i magen som verkligen våldtar mig sakta där inne i magen. VARS SKA JAG I SOMMAR!?  Metaltown? sweden rock? peace and love? utomlands ska jag iaf med paula. så det är inget som jag oroar mig över precis.

nu lite godingar, lovley!







Kommentarer
Postat av: Anonym

sweden rock alle balle

2011-02-15 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0