godkväll

Hallå där alla fina! Ligger i soffan med paula och ser tv.. Heehe blev ingen sömn inatt utan vi somnade på morgonen..sov i kanske 2 t. immar och blev sedan väckt av ida som sa att frukosten var klar ! Fick mysa med mina ssmå favori tjejer(: sedan har vi mest bara chillat idag,moster och hennes barn kom förbi för att gratta jonna..lite sent men aldrig försent..proppade fika tills man ville dö..pullan och jag drog en nap efter och vid 22 tiden så gick vi på en promenad!helt sjukt att man frivilligt ger sig ut i kyla och till snö små som sandkorn som våldtar ens öga när det blåser..det är konstigt..imorgon bär det av till skolan, blir 06.55 bussen och jag lovar att jag aldrig varit mer otaggad..kanske dax att sova snart..sååå godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0