lakku pipooooo

hoehoehoe mina små lökar!!
i brist på sömn eller ens trötthet så kan jag lägga ut lite bilder som legat på telefonen!
hade iofs kunna lagt ut bilder på nyår om jag hade!?!?! vad hände? lixom, tog inga bilder på nyår och det var verklgen den spårade och roligaste helgen på otroligt länge.. var vell alkoholen som fick en att inte tänka riktigt..  Men jag kan ju bara berätta att nyår var.. ja den bästa nyår jag haft i think.. tack ni alla som förgyllde denna underbara helg.

kan ju börja med att, kanske skryta lite, men tog tag i skolan dem sista 3 veckorna ,
och klarade proven som väntade. Känns skönt med tanke på allt arbete jag har att ta
igen..


var på julbord den 5e december med jobbet!! satt faktiskt fint i käften



var och såg på lite älskande metal!! shit vilken gryyymmmm ikväll!!



Älskade olivia hade lucia i kyrkan


klart att man har hasse i skåpet!! oooh!!!!!! vilken tigeeer!!


fick in min älskade töjning igen!! wihooooo!!!!


dessa små jävlar kommer nu i framtiden att bli ett måste att ha i kaffet!!


paula och gustav taggade öl i bilen på väg till hemavan!!


inte somnat innan kl 06 de senaste dagarna, så alex out!! peace!




btw!! heheh!! jag tycker alla kan gå in på paulas blogg www.paulalundstrom.blogg.se och skriva att hon var otroligt fin på nyår (tjejen till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0