tjenare! provar från mobilen! ok hane dö

Heheheheh sitter eller ligger här med paula i sängen..vi har nyss sett film och klockan är ju 4.58.. Vi sover hos ida inatt och snart ska vi kanske på en liten promenix eller något sjukt, och sedan vara vaken tills ida och robin och barnen vaknar typ vid halv 7 eller halv 8 eller något(: asså jag känner mig som en rysk kriminell lastbilschaffis just i detta moment typ.. Vi har varit ute 2 nätter irad kl halv 5 på natten och varit ute och gått till halv 7..känns som att folk kan tro att vi är på jakt efter bilar eller katter eller nått..bara en tanke jag känner lixom..!hoehoehoe! Nu ska jag och paula hänga dökött och inte mycket blir gjort tills vi går ut.. Alex out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0