jallajalla

Nyss käkat middag, och sitter och inväntar efterrätten!! ååh..blir varma bär och frukter med vit smält choklad..en fin avslutning på helgen och en fin början på lovet. Nice.. For på gymmet idag också, var ganska öde ett tag, men  jag ska inte klaga på det..ganska skönt när det är lugnt med folk. Ikväll ska jag våldgästa marcus och mattias för att se BB där, och sedan liven efteråt. Ska fara och köpa lite snarre också.. PÅ tal om lovet och brutna revben så ser jag inte lovet som en vila precis, ser det mer som en vecka där man hela tiden har pressen på sig att göra olika saker, eller att ta igen massa skolarbete..ärligt så Vill jag inte ha lov.
BTW!! HOUSE OF METAL VAR SJUKT AWESOME! ser fram emot nästa år redan!!!!!!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0