life

Hello!
Sitter här  med russin till fingar, jag har nämligen städat hela lägenheten, varav dammsugat,skurat,diskat, även dammsugat och skurat trapphuset. Så nu kopplar jag av med en apelsin och härlig musik.  I morse vaknade jag av att adam kom förbi, eller hörde att han knackade på när jag stod och gjorde frulle, men tror fan inte att jag var helt vaken då alltså.. iallafall så är det kul att träffa honom igen, han bor ju så långt in i skogen man kan göra nu alltså. Vi såg på senaste BB avsnittet som han missade igår, sedan gick vi i det fina vädret hem till ida och robin och hälsade på och drack kaffe.. en riktigt härlig dag faktiskt. (: man kanske inte behöver göra så jävla mycket på loven egentligen.. kanske bara andas och verkligen känna att man är människa.  Nä nu börjar jag bli lite otålig, vill att sandra ska komma hem så att vi kan få fara till gymmet någongång!!!!!!!

HAHAH halloween 09!! linn (jokern),lina(ursula),jag(cruella de vil) och jossan(dödsängel)..satan...haha!!


nu till helt randomlåtar jag brukar köra stenhårt när jag springer på gymmet, inge metal?WOotWOotWOotWOot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0