Ny musik på mobilen

Kan det bli bättre? alldeles ny musik i mobilen, ger ny energi, nya tankar kommer, allt känns som så nytt.
hej föresten. Idag är det torsdag och jag tror att kroppen känner på sig på något vis att det är fredag i morgon, man vill att allt ska gå så snabbt så att man kan få komma hem, och vänta på den nya härliga fredagen. Inatt provade jag mina nya tabletter, galet, egentligen..vart som förlamad i kroppen, helt slut, hade ingen ork att öppna ögonen ens, ganska skönt, äntligen kan jag få sova.. Läste på vad man kan få för biverkningar, men allt var oftast på 1 av 100, så jag hoppas att jag inte är någon av dem som får biverkningar, men med min otur så skulle jag ärligt inte bli förvånad. sitter på psykologin nu, och det är ett ämne som jag gillar starkt, jag tycker det är riktigt härligt  faktiskt. Juste, ska berätta för er att jag och paula ska åka till Alanya i sommar, dra åt helvetet vad taggad jag är på det!! hoho, nu sitter jag med ett leende på läpparna. det behövdes. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0